zaterdag 7 juli 2012

donderdag, vrijdag en zaterdag 5,6 en 7 juli

Donderdag 6 juli

Nadat de kinderen uit school kwamen en hun ook hun koffers hadden gepakt zijn we rond 15:30 uur vertrokken naar het van der Valk Schiphol hotel.
Een uurtje later waren we er al, na gegeten te hebben bij LaPlace zijn we om een uurtje of 10 gaan slapen.

Vrijdag 7 juli

Om half 6 ging de wekker, dit wordt een lange dag...
Na een goed ontbijt gingen we met klein beetje vertraging een uur later met de shuttlebus richting Schiphol.
Tim als President in Washington.
Beide vluchten gingen goed geen vertraging, alleen op de vlucht van Washington naar Denver hadden we verkeerde stoelen. Na een beetje zeuren kregen we alsnog de stoelen waar we recht op hadden met meer beenruimte dus!

In Denver aangekomen moesten we eerst nog langs Alamo om "onze" auto op te halen. Het is een GMC Acadia.
Daarna naar het hotel (Comfort & Suites Denver Airport) waarna we nog hebben gegeten bij restaurant tegenover het hotel "Moonlight Dinner Restaurant" met jaren 50 interieur.
Om half 10 (Denvertijd) lagen we in bed, dus voor ons was het eigenlijk al 8 uur later dus we waren behoorlijk moe.

Zaterdag 8 juli

Geen wekker gezet maar lekker uitslapen ging niet door tijdverschil om 6 uur waren we alle 4 al wakker, dus maar gaan douchen op ons gemak en daarna ontbijten en opweg naar Nederland.

Plaatsje stelt niet veel voor, dus snel weer verder gerden richting Estes Park waar we voor 2 nachten verblijven in BW hotel. Omdat we nog vroeg waren zijn we gelijk naar park gegaan. Hier ook weer net als 3 jaar geleden een America the Beautiful-pas gekocht voor de diverse parken die we aan gaan doen.
Wat direkt weer in de USA opvalt is dat de mensen die we spreken allemaal supervriendelijk zijn, heel opvallend hoe je ergens geholpen wordt..
Helaas zat het weer halverwege de dag niet mee en begon het flink te regenen en dat is deze dag niet meer opgehouden.
Toch hebben we in Rocky Mountains NP toch nog droog 2 wandelingen kunnen maken, Bear Lake loop en nog een andere.
Ons eerste gespotte wildlife.

1. He hallo, volgens mij gaat het nu lukken om een reactie te plaatsen.

Goed om te horen dat de reis goed is verlopen en dat jullie er weer volop van kunnen genieten.
    Hartstikke leuk om jullie weer te volgen daar.